Educação Profissional no Brasil e opções metodológicas de pesquisa: elementos para o debate

Autores/as

  • Maria Rita Aprile
  • Rosa Elisa Mirra Barone

Palabras clave:

Vocational Training, Education, Labor, Research

Resumen

Based on more comprehensive discussions on issues concerning the relation between education and labor – the space where vocational training is inserted – this article systematizes some aspects of the methodological pathways employed in vocational training research in Brazil. It highlights the importance of this research in relation to ongoing changes in the productive scenario and in society at large.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2006-04-19

Cómo citar

Aprile, M. R., & Mirra Barone, R. E. (2006). Educação Profissional no Brasil e opções metodológicas de pesquisa: elementos para o debate. Boletín Técnico De Senac, 32(1), 56–67. Recuperado a partir de https://senacbts.emnuvens.com.br/bts/article/view/324

Número

Sección

Artigos

Artículos similares

> >> 

También puede {advancedSearchLink} para este artículo.